«أبلة فاهيتا» تطرد ضيوفها من الاستديو بسبب ملابسهم
«أبلة فاهيتا» تطرد ضيوفها من الاستديو بسبب ملابسهم

«أبلة فاهيتا» تطرد ضيوفها من الاستديو بسبب ملابسهم المنظار نقلا عن الموجز ننشر لكم «أبلة فاهيتا» تطرد ضيوفها من الاستديو بسبب ملابسهم، «أبلة فاهيتا» تطرد ضيوفها من الاستديو بسبب ملابسهم ننشر لكم زوارنا جديد الاخبار اليوم عبر موقعنا المنظار ونبدء مع الخبر الابرز، «أبلة فاهيتا» تطرد ضيوفها من الاستديو بسبب ملابسهم.

المنظار  كريـم الخـطيب

 

أطلقت الإعلامية الساخرة أبلة فاهيتا وابلا من العبارات المحرجة لجمهورها في الاستوديو، وتهكمت على ملابسهم التى يرتدونها الليلة، قائلة «الملابس الشتوي طلعت والفرو اتلبست والبوت اتجمعت، دي حاجة بقت عرة خالص».

 

وطردت «أبلة فاهيتا» عددا من الحاضرين من الجمهور بسبب ملابسهم، بقولها «الأستاذ اللي بيلمع هناك ده مش معقول البدلة الفضي اللي انت لابسها دي ايه المدام لفاك في الأمونيا فويل، مش معقول انت حر في لبسك وأنا حرة في دوبلكس اتفضل اطلع بره إحنا هنا مش في السيرك القومي، انت كل مرة بتتفرجوا عليا بس أنا هخليكم فرجة، والأستاذ ابو كسكتة اخرج بره إحنا هنا مش في حفلة سمير الإسكندراني، وخد في إيدك الراجل المنقط جنبك ده».

شكرا لكم لمتابعتنا ونعدكم دائما بتقديم كل ما هو افضل .. ونقل الاخبار من كافة المصادر الاخبارية وتسهيل قراءتها لكم . لا تنسوا عمل لايك لصفحتنا على الفيسبوك ومتابعة آخر الاخبار على تويتر . مع تحيات اسرة موقع المنظار . المنظار، «أبلة فاهيتا» تطرد ضيوفها من الاستديو بسبب ملابسهم، تابعونا علي مواقع التواصل الاجتماعي الخاصة بموقعنا ليصلكم جديد الاخبار دائمآ.

المصدر : الموجز